HTML

Eszencia

Zéró futótapasztalattal, 29 éves fejjel úgy döntöttem, hogy 1 éven belül félmaratont, azaz 21 kilómétert fogok futni. Az edzésnaplómon keresztül te is betekintést kaphatsz futásról-futásra, az általam átélt élményekről, tapasztalatokról, önnön magamra és a világra vonatkozó szerzett tudásomról.

Fotóalbum

Kommentek

Napló - naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Szerzői jog

Creative Commons Licenc

RSS

2008.02.26. 22:52 K.attila

13. futás: 2008. február 26.

45 perc futás, gyaloglás nélkül
Összesen:  45 perc futás

 

Időpont: 17.50 órától – esti futás
Terep: Szigetmonostori kis Duna ági gát, Pócsmegyer faluig – ugyanez vissza – Szigetmonostori kis Duna ági gát a szentendrei rév irányába (gát) – Árpád út
Megjegyzés: Nem kívánom szaporítani a szót. Eddig nem tapasztalt könnyedséggel ment az edzés. Viszonylag lazán, jó technikával, az előző edzésekhez képest gyorsabb tempóban futotta úgy, hogy nem terveztem, sőt figyeltem arra, hogy visszafogjam magam, nehogy idő előtt kidőljek. A szokásos, 40 perces távot 3 perccel gyorsabban tettem meg, melynek örömére ráhúztam egy kicsit, így lazán lenyomtam a 45 percet úgy, hogy nemhogy a faluba visszaértem, de Horány irányába az Árpád úton haladva, ki is futottam belőle. Nem volt melegem, mert 1 pulcsit vettem fel és egy sapkát. A cipő a jobb lábon kissé szorított. A technikám és az állóképességem sokat fejlődött, fogytam is és úgy érzem, hogy erősödtem is. 45 perc után lazán lenyomtam egy 2 órás táncpróbát. Kezdem élvezni a futást. Az a kurva cigi viszont még mindig nem esett ki a számból. Oasis volt a futótársam. Irány Tata!
Fizikum: A bemelegítésre nagy gondot fordítottam, mivel tegnap is futottam. A sportkrémem bevetésre került és a Fastum gél is. A lábaim jól bírták, az edzést követően sem fájtak. A légzésem a szokásos 6-8 perc futás után beállt. A tempóm sokat fokozódott, a futótechnikám letisztultabb lett. Úgy gyorsulok edzésről edzésre perceket, hogy nem erőltetem meg magam, nem hajtom ki a belem. Büszke vagyok magamra. Úgy érzem, hogy jó úton haladok a kitűzött cél elérése végett. Mindenkinek bátran tanácsalom, hogy vágjon bele a futásba, de úgy, hogy közben figyeljen magára és tudatosan építse fel a képességeinek megfelelő terhelési stratégiát.


Szabadság tér:  Szigetmonostori Fotóklub® 

Szólj hozzá!

Címkék: blog sport edzés tata stratégia szabadidő futás oasis edzésnapló kikapcsolódás térd run cél légzés gát cipőfűző nyújtás állóképesség gél félmaraton szigetmonostor térdfájdalom túledzettség pócsmegyer lovári bemelítés sportkrém fastum tempó


A bejegyzés trackback címe:

https://futoedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr55355933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása