HTML

Eszencia

Zéró futótapasztalattal, 29 éves fejjel úgy döntöttem, hogy 1 éven belül félmaratont, azaz 21 kilómétert fogok futni. Az edzésnaplómon keresztül te is betekintést kaphatsz futásról-futásra, az általam átélt élményekről, tapasztalatokról, önnön magamra és a világra vonatkozó szerzett tudásomról.

Fotóalbum

Kommentek

Napló - naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Szerzői jog

Creative Commons Licenc

RSS

2008.02.13. 01:18 K.attila

4. futás: 2008. február 11.

         10 perc futás – 4 perc gyalog, 8 perc futás – 4 perc gyalog x2, 12 perc futás –   
         4 perc gyalog, 8 perc futás – 4 perc gyalog
         Összesen: 46 perc futás, 20 perc gyalog = 64 perc

Időpont: 19.30 órától – sötét futás
Terep: Szigetmonostor táblától a Szentendrei kishajóhoz vezető betonút – Árpád út – két kör az új telkeknél, Betonút a teljes futási szakaszon
Megjegyzés: Egyedül futottam. Nagyon fáradtan vágtam neki. Hideg volt, de nem zavart. A fejemet féltettem egy kicsit, mert még mindig nem hordtam sapkát. Már az első szakaszban 2 perccel túlléptem a 8 perc futást. A 4 perces pihenő időt nem csökkentettem. A lábaim nem fájtak, de nehezebbek voltak mint tegnap. Nem melegítettem be kellő képen. A harmadik szériában kipróbáltam a 12 perc futást. Egész jól bírtam. Így utólag átgondolva: egy kicsit ismét túlvállaltam magam. A cipő a bal lábon gyengén volt megkötve, határeset volt. Nagyon megéheztem utána, de lebeszéltem magam a két tojásról. 1,75 l teát és egy gerezd fokhagymát engedélyeztem.
Cseh Tamás volt a kísérőzene.
Fizikum: A szédülés, gyengeség nem jött elő. A szervezetem gyorsan regenerálódott a futás előtti éjszakán. A 3. széria közben felmerült bennem, hogy nem fogom bírni, mert mind a két combom alsó része kezdett elmerevedni. Végül a 4. futásnál kezelni tudtam a dolgot. Jobban mentek a váltások a futásból a gyaloglásba, a levegővétel területén. A tüdőm bírta, de a dohányzást megéreztem. Futás után általános izomláz a lábban. A térd alatt és mellet csontfájdalom. A bitumen nem tesz jót a lábamnak. Lehet, hogy vissza kell menni a gátra. Vásároltam Fastum gélt, Sportkrémet, és sebtapaszt a sarkamra. A két kenőcs jó hatással volt a futásra. A tapasz könnyen lejön. Elkezdtem porcképzőt szedni: Proenzi3. Jó lenne kipróbálni magam nappal is. Félek, hogy hülyén nézek ki futás közben, nem akarom, hogy gúnyolódjanak. Az első futásom volt, amely alatt kíváncsi lettem volna a pulzusomra is. Egyre többet figyelek oda a testem reakcióira. Ezt jónak tartom. Önismeret.


A porcképzőm: PRONZI3® MSM™

Szólj hozzá!

Címkék: edzés futás edzésnapló run félmaraton


A bejegyzés trackback címe:

https://futoedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr24337138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása