HTML

Eszencia

Zéró futótapasztalattal, 29 éves fejjel úgy döntöttem, hogy 1 éven belül félmaratont, azaz 21 kilómétert fogok futni. Az edzésnaplómon keresztül te is betekintést kaphatsz futásról-futásra, az általam átélt élményekről, tapasztalatokról, önnön magamra és a világra vonatkozó szerzett tudásomról.

Fotóalbum

Kommentek

Napló - naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Szerzői jog

Creative Commons Licenc

RSS

2008.02.13. 01:07 K.attila

3. futás: 2008. február 10.

 
8 perc futás – 4 perc pihenő x5
Összesen: 40 perc futás, 20 perc gyalog = 60 perc

Időpont: 17.30 órától – sötét futás
Terep: Szigetmonostor táblától a Szentendrei kishajóhoz vezető betonút oda-vissza x2, Árpád úton az új telkeknél egy kiskör; csak betonon.
Megjegyzés: Egyedül futottam. 4 perc – 4 perc x 10 menetrendet terveztem, de az első részfutásnál borítottam. Állandó tempóban tudtam tovább futni, nem túl nagy sebességgel. A pihenéstől pihenésig tartó távot kb. 10,5 perc alatt futottam le, ami kb. 2 kilométer. Nem volt hideg, sőt időnként melegem volt. Elég jól bírtam, de az előző napi szédülés, nehéz nyelés most is előjött a pihenő percek alatt. Nem estem pánikba, tudtam kezelni. Időnként lazán, felszabadultan futottam. A fejem nagyon fázott. Szükség van egy sapkára. Végre minden bújtatóba befűztem a cipőfűzőt. Jobb lett a láb tartása tőle. Jelentősen megnőtt az éhségérzetem. A táv utolsó harmadában többször is boldogságérzetem volt. Bad Religion volt a kísérő zene.
Fizikum: Enyhe szédülés, légszomj, fázós fej. Izomláz, erős csontfájdalom: külső térdhajlati csontok mind a két lábon, bal térd hasogat. Enyhe bokafájdalom mind a két lábon. Érezhető hasizomláz, hátizom a test felső részén, és a karokban is van némi izomláz. Egy kicsit túlterheltem magam. De jól esett. Vennem kell Fastum gélt, porcképző gyógyszert és izomlazító krémet.

2. heti cél: Kiderül, hogy tudom-e tartani a 3. futás módszerét. Legalább két hétig nem kellene előrébb lépni. Terv: 5 x 8 perc futás – 4 perc gyaloglás x 3/hét

Szólj hozzá!

Címkék: edzés futás edzésnapló run félmaraton


A bejegyzés trackback címe:

https://futoedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr27337130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása