HTML

Eszencia

Zéró futótapasztalattal, 29 éves fejjel úgy döntöttem, hogy 1 éven belül félmaratont, azaz 21 kilómétert fogok futni. Az edzésnaplómon keresztül te is betekintést kaphatsz futásról-futásra, az általam átélt élményekről, tapasztalatokról, önnön magamra és a világra vonatkozó szerzett tudásomról.

Fotóalbum

Kommentek

Napló - naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Szerzői jog

Creative Commons Licenc

RSS

2008.02.13. 01:23 K.attila

5. futás: 2008. február 12.

10 perc futás – 4 perc gyalog x4, 12 perc futás – 4 perc gyalog
Összesen:  52 perc futás, 20 perc gyalog = 72 perc

Időpont:
18.00 órától – sötét futás
Terep: Szigetmonostor belterület 1 km táblától a Szentendrei kishajóhoz vezető betonút – Árpád út – két kör az új telkeknél, Betonút a teljes futási szakaszon
Megjegyzés: Egyedül futottam. Egész nap felpörögve arra vártam, hogy mikor vághatok neki az útnak. Bár hideg volt, de a gyaloglások utáni futások elején érzékeltem csupán. Végre vettem egy London feliratú szörnyeteg sapkát a Lujza Bazárban. Nem fázott a fejem, de már az első futás után éreztem enyhe lüktetést a fejemben, ami minden gyaloglásnál jelen volt. Most nem kísérleteztem. Végig tartottam a 10 perc futás 4 gyaloglást, majd az 5. szakaszban a 12 perc futást. A cipő a bal lábon ma is rakoncátlankodott. Egy kicsit lazának éreztem. Egyértelműen megállapítottam, hogy ez a gyengébbik és a rövidebb lábam. A teljesítendő feladat tudatában, a tapasztalataim birtokában vágtam neki. Könnyedén ment fejben a dolog. A lábaim a végére kissé elnehezedtek. Jó volt a bemelegítés és a gyaloglások közben is végeztem nyújtó gyakorlatokat. Nem éreztem a túledzettséget. Élveztem a már megfigyelt tájékozódási pontok felbukkanását. Sok autóval találkoztam. Ki kellene már mosni a futóruhámat, mert bűzlik az izzadságtól. Holnap megyek Budapestre a VIII. kerületbe cigány oktatásra. Nyomaszt, hogy valószínű ki kell hagynom a futást. Goran Bregovics és a végén Bad Religion zene szólt.
Fizikum: A szédülésnek és a gyengeségnek nyoma sem volt.. A szervezetem ismét gyorsan regenerálódott a futás előtti éjszakán. Egyedül a bal csípőm forgóját éreztem, de a futás elején már el is múlt. Egyszer-kétszer eszembe jutott, hogy akár bele is gyalogolhatnék, de néhány másodperc alatt helyre raktam a dolgot a fejemben. Ott dől el minden. Ez volt eddig a legjobb futásom. A tüdő jól bírta, de a dohányzást tényleg abba kéne hagyni. A futásból gyaloglásba történő átállás gyorsan ment. Futás után kb. 1 órával erőteljes izomláz, és izommerevedés. 3 óra múlva, mintha elvágták volna az egészet. Némi csontfájdalom maradt a térdben. A krémek jó segítőtársak. Időnként kikapcsolva a zenét belehallgattam a légzésembe. Egyenletes volt, a belégzés és kilégzés pedig hosszantartó.


A sportkrémem: Richtofit® Új 125gr.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés futás edzésnapló run félmaraton


A bejegyzés trackback címe:

https://futoedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr76337141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása