HTML

Eszencia

Zéró futótapasztalattal, 29 éves fejjel úgy döntöttem, hogy 1 éven belül félmaratont, azaz 21 kilómétert fogok futni. Az edzésnaplómon keresztül te is betekintést kaphatsz futásról-futásra, az általam átélt élményekről, tapasztalatokról, önnön magamra és a világra vonatkozó szerzett tudásomról.

Fotóalbum

Kommentek

Napló - naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Szerzői jog

Creative Commons Licenc

RSS

2008.03.18. 01:11 K.attila

20. futás: 2008. március 17.

60 perc futás, gyaloglás nélkül
Összesen:  60 perc futás

Időpont:
18.35 órától – esti futás
Terep: Szigetmonsotor Orvosi Rendelőtől a Mártírok úton az új telkekig – a Horányba vezető betonúton a gátig – a gáton végig a Dunakeszi kompig – a gáttal párhuzamos betonúton vissza – a játszótérnél fel a gátra – a gáton végig a Dunakeszi kompig – a gáttal párhuzamos betonúton vissza – a játszótérnél fel a gátra és még néhány száz méter.
Megjegyzés: Megfáztam. Átmeneti halláskárosodás után négy nap némaságra ítéltetve a hangszálgyulladásból kifolyólag. Tíz napi kényszer-punnyadás után ismét a két lábon lihegők táborába helyeztem át magam, ha csak egy röpke órányira is. A terv a minimum 40 perc volt, s ha bírom, akkor több, de azzal a kitétellel, ha a rosszullét legkisebb jelét is érzékelem önnön magamon, akkor azonnal rátaposok a fékre és kiszállok a buliból. Az idő jó volt, egy pulóver és egy sapka nagyszerűen ellátta fűtő tevékenységét. A cipő jól volt befűzve, lábaim kissé elszoktak tőlük, de a tíz percnyi – sajnos túl – laza bemelegítést követően könnyedén vágtam neki a futásnak. Jól ment az edzés, a lábaim gond nélkül mozogtak, viszont a tüdőm érdekesen viselkedett: Bár 10-12 perc után beállt a légzésem, a 30. perc környékén enyhe légszomj kísérte végig további utamat. Időnként megijedtem a helyzettől, de újra meg újra nyugodtam konstatáltam, hogy még mindig az orromon és a számon szívom be a levegőt, mondhatni távol vagyok még a végső stádiumban fellépő bőrlégzési módszer bevetésétől. Az utolsó 10-14 percben már nagyon vártam a végét, midőn konkrét célként fektettem le magam előtt az egy órát. Végül teljesítettem. Úgy éreztem, hogy nem futhatok kevesebbet, mert az visszaesés lett volna. Bocs Katám a telefon miatt! Azt hiszem, hogy nem buggyantam meg, csak egy kissé túlpörögtem a futás alatt. Rúzsa Magdi és a Doors próbálta lekötni figyelmemet, több-kevesebb sikerrel. Ja, és a kényszerből kihagyásra kerülő időszakokban nem írok, mivel 1+1 irományaimban a futásokat kívánom rögzíteni nem pedig a közjátékokban zajló ego-vívódásaimat. És még valami: Sikerült a középfokú cigány nyelvvizsgám!
Fizikum: Túlterheltségnek nyoma sincs, sem izomláz, sem pedig csontfájdalom nem keseríti múló perceimet, óráimat. De mitől is lenne, hisz a néptáncon kívül semmi egyéb normális mozgást sem végeztem. Így aztán nem is ecsetelem tovább a helyzetet, s főként azért, mert szemeim szinte zárt állapotban leleddzenek. Ja, és le van szarva a Heineken! Ma Pilsner sört ittam és jól esett! Holnap ismét futni fogok!


Monostori gólya: Szigetmonostori Fotóklub® 

3 komment

Címkék: blog sport edzés láb szabadidő futás bemelegítés edzésnapló magdi rúzsa kikapcsolódás doors run légzés gát pilsner megfázás állóképesség félmaraton szigetmonostor térdfájdalom túledzettség futócipő


A bejegyzés trackback címe:

https://futoedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr35385522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vintersorg 2008.03.28. 13:52:44

Hajrá!
Ne a teljesítmény ( táv vagy idő ) legyen a fontos, hanem a rendszeresség, és akkor rendben fog menni majd az a félmaraton.

Másikadmin 2008.04.19. 23:44:07

Sajnálattal vettem, hogy az utolsó bejegyzés márc 17.
Csak nem hagytad abba?
Fuss Forest! :)
süti beállítások módosítása