HTML

Eszencia

Zéró futótapasztalattal, 29 éves fejjel úgy döntöttem, hogy 1 éven belül félmaratont, azaz 21 kilómétert fogok futni. Az edzésnaplómon keresztül te is betekintést kaphatsz futásról-futásra, az általam átélt élményekről, tapasztalatokról, önnön magamra és a világra vonatkozó szerzett tudásomról.

Fotóalbum

Kommentek

Napló - naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Szerzői jog

Creative Commons Licenc

RSS

2008.02.21. 01:09 K.attila

9. futás: 2008. február 19.

18 perc futás – 4 perc gyalog – 24 perc futás
Összesen:  42 perc futás, 4 perc gyalog = 46 perc

Időpont:
17.40 órától – esti futás
Terep: Szigetmonostori kis Duna ági gát, Pócsmegyer faluig – ugyanez vissza – Szigetmonostori kis Duna ági gát a szentendrei rév irányába (gát).
Megjegyzés: Térdfájdalmaimból és az esti néptánc-próbából kifolyólag könnyített edzést kívántam tartani. Remekül ment a dolog. Sajnos a 4-5. percnél ismét előjöttek a jobb térdemben a már várt kínok, azonban az elmúlt edzésekhez képest enyhébb formában. Nem akartam magam túlerőltetni, de úgy éreztem, hogy nem hagyhatom ki az edzést. Első ízben futottam 12 perc felett. Őszintén szólva meg se kottyant. A 4 perc pihenő bőven elég volt, sőt ki is hagyhattam volna. A 24 perces futási időtartam szintén könnyedén ment. A térdfájdalmaimmal kapcsolatban felmerült bennem az, hogy talán a cipő nem megfelelő illetve valószínű, hogy rosszul van bekövetve a fűző. Túl szorosnak éreztem, amely a futás végére éreztette is fojtogató hatását a jobb lábfejemen, a boka körül csontoknál. Az edzéseknek köszönhetően, gond nélkül bírtam a több mint két órás néptáncot, nem fulladtam ki, mint történt az korábban. Azt is felfedeztem magamon, hogy a futó mozgásban nem csak a lábaknak, hanem a testnek és a karoknak is komoly szerepük van. Alig várom a következő edzést. Remélem csütörtökön összejön, a cigánytanulás után, várhatóan 19.00 óra környékén. Nagyon jó idő volt. Ideális edzőidő. Oasis volt a kísérőzeném, amit egyáltalán nem bántam meg.
Fizikum: Mnden nagyon jól ment, kellemesen éreztem magam. A futás könnyed volt, a tagjaim nem sajogtak, kivétel a jobb térdem, melyet feltétlenül meg kívánok nézetni egy hozzáértő szakemberrel. Az edzés után nem voltam bádogember, nem éreztem különösebb hőstettnek sem a futást, sem pedig az azt következő néptánc-próbát. A nap végén sem csont, sem pedig izomláz nem jeletkezett említésre méltó mértékben.


Ady Endre utca:  Szigetmonostori Fotóklub® 

Szólj hozzá!

Címkék: blog sport edzés szabadidő futás oasis edzésnapló néptánc kikapcsolódás run félmaraton szigetmonostor térdfájdalom túledzettség pócsmegyer


A bejegyzés trackback címe:

https://futoedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr81347970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása