HTML

Eszencia

Zéró futótapasztalattal, 29 éves fejjel úgy döntöttem, hogy 1 éven belül félmaratont, azaz 21 kilómétert fogok futni. Az edzésnaplómon keresztül te is betekintést kaphatsz futásról-futásra, az általam átélt élményekről, tapasztalatokról, önnön magamra és a világra vonatkozó szerzett tudásomról.

Fotóalbum

Kommentek

Napló - naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Szerzői jog

Creative Commons Licenc

RSS

2008.03.02. 23:20 K.attila

14. futás: 2008. február 28.

50 perc futás, gyaloglás nélkül
Összesen:  50 perc futás

Időpont:
19.50 órától – esti futás
Terep: Tata Öreg-tó – A vártól a tófarokig, majd vissza – a vár előtt elfutva a gimnáziumig, majd vissza – a nagy buszmegálló előtt elfutva egy lakótelepi részre (gőzöm sem volt, hogy merre járok)
Megjegyzés: Eredetileg a Cseke-tó körül szerettem volna kutyagolni, de nem sikerült, mert olyan sötét volt a terep, hogy jobbnak láttam egy kicsit kevésbé para helyet keresni. A tatai edzőtábor előtt elhaladva, erőt merítvén elszántam indultam az Öreg-tó irányába. Eredetileg fél órát terveztem, de annyira jól éreztem magam a bőrömben, hogy viszonylag lazán lekergettem a nem várt 50 percet, melynek örömére úgy döntöttem, hogy ha a következő nap sem lesz semmi különösebb fájdalmam, akkor ismét futok egyet, mert miért is ne. Az idő viszonylag hideg volt, a két pulcsi lazán bejátszott. A tó és környezete gyönyörű, élvezet ilyen helyen loholni. A cipő kényelmes volt. Nem tudok panaszkodni semmire. A betonon futástól egy kicsit be voltam tojva, de semmi gond nem volt vele, jól bírták a lábaim a kemény talajt a gátfutások után. Oasis és Cseh Tamás untatott a fülembe dalolászva. Beleolvastam az imént az előző írásaimba, és kissé csalódottan vettem tudomásul, hogy időnként mennyire nem tudok írni, s amit mégis kipréselek magamból, az is tele van szarvashibákkal. Bocs, de nem javítom ki őket!
Fizikum: Jó hosszan melegítettem be. Sok nyújtási gyakorlatot végeztem, melynek meg is lett az eredménye, amely abban mutatkozott, hogy semmilyen fajta lábkín nem jelentkezett az „utazás” során. A tüdőm is jól érezte magát, így aztán nem is lihegem túl a dolgot, már csak azért sem, mert nagyon fáradtan írom eme sorokat be a gépbe. Jó, hogy magammal vittem Tatára a futócuccot.


A tatai vár: Az Öreg-tó partján

Szólj hozzá!

Címkék: blog sport edzés cseh edzőtábor tata láb szabadidő futás oasis edzésnapló kikapcsolódás tamás run légzés gát öreg tó cseke tó cipőfűző nyújtás állóképesség félmaraton szigetmonostor térdfájdalom túledzettség bemelítés


A bejegyzés trackback címe:

https://futoedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr13362775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása